bursaspor taraftarı

5 Entry Daha
yaşanan olaylarla övünen, bizi bursa' ya almadıklarını iddia eden, beyinsizler topluluğu...

c.ç. :ya allah aşkına biri şu torba yasasının tüm maddelerini okuyabileceğim metni bulabilir mi bana?
a.d. : torba yasasının ilk maddesi beşiktaş bursaya giremez....
c.ç. : evet. çünkü beşiktaş sadece "adam" olanların içinde yer alabilir. aşağısı kurtarmaz...
a.d. : beşiktaş geldi biz almadık canancım bu böyle biline
c.ç. : siz dediğin kim? türk emniyetini taşlayanlar mı? ne farkınız var doğudakilerden? ne farkınız var teröristlerden? onlarda emniyeti taşlıyorlardı. molotof falan atıyorlardı. bir de tokatlasaydınız tam olsaydı. bir de hala konuşuyorsunuz yaptıklarınız çok matah bir şeymiş gibi. bravo yaa, bravo... siz size yakıştığı gibi davranın, biz bize yakıştığı şekilde davranırız her zaman.
neyse, kısmet değilmiş. pansumana başka zaman geliriz...
a.d. : ya bırak ilk macta siz galiba polise cicek attınız ondan size kapıyı actılar bizi vurdurdular....
c.ç. : yok biz orada sizinkilerle kavga ediyorduk, araya polis girdi. yani sizdeki gibi ana dayağı değil, ara dayağı yedi.
bilmem anlatabildim mi?...!
a.d. : işte bizede yol vermedi bizde şehre sokmadık sizin amigonuz alen bi acııklama yaptı biz girmeden onlar giremez bizim amigo acıklama yaptı onlar bursaya giremez aradaki fark bu adama yuttururlar
alper doğru ben ilk mac inönüdeydim ya sen bu mac nerde??
c.ç. : siz yaptığınızla övünün. polise taş atmak çok şık bir hareketti. devamını bekliyoruz....
alper doğru hadi sen şanslısın bursayı yine gördün ya diğerler bjk liler))))
c.ç. : haftaya istanbula geldiğinizde bizzat kendilerine sorarsın
a.d. : yok snede 5 kere geliyoruz biz o şehre bu arada zaten kasımpaşa sizi stadın etrafına sokmaz nede olsa siz gelipte geri dönmeye alışkınsınız der ben kacarım canım))
canan çevik buyur gel. belki insanlık öğrenirsiniz...
131 Entry Daha