şehzade

Durum: 39 - 0 - 0 - 0 - 15.03.2011 12:04

Puan: 186 -

11 yıl önce kayıt oldu. 1.Nesil Yazar.

NULL
  • /
  • 2

forza bernd schuster

70 milyon teknik direktörün olduğu yere sanki bir sen fazlaydın 'bernd schuster !!! diyesim geliyo sözlük

ricardo quaresma

yurttaşları takıma gelince ben bu adamı düşünemiyorum yaaa.
harbi adamsın lan que

fenerbahçe nin renkten renge girmesi

hıyar yeşilide giyseniz sizden cacık olmaz.
bunu kanıtlayabilen uygunlukta olduklarını gördük *

cenk in sofya da çıkardığı pozisyon sonrası sakatlanması

gol olaydıda sen sakatlanmayaydın be cengo !!!

aynı şarkıyı arka arkaya defalarca dinlemek

bazen kusma isteğini bu eylemle gerçekleştirebilme olasılığıdır.
kusamazsan miden bulanır en azından sonra uyursun geç'mezzzz *

zamanlama hatası

bazı spikerler tayming hatası diyor kopuyorum.
hadi hatası türkçede taymingini nie ingilizce söylüyon ki?

yalnız sadece futbolda olmaz. misal aşık olduğunuz hatuna açılacaksınız. ona doğru gidiyosunuz, cesaretini toplamışsınız, içini dökmüşsünüz ama karşı cevap 'bizim zamana ihtiyacımız var' ulan bunun neresinde zamanlama hatası var diye düşünmeyin bi yerde bi zamanlama hatası var mutlaka!

kız istemek

tecrübe eden arkadaşlardan dinlediğim kadarıyla damat adayının yerdeki halının desenleri ve kaç iplikten oluştuğunu irdelemesi zannedilen olayın aslında kafayı yerden kaldıramaması durumudur.
heaa unutmadan birde ayak baş parmakları içe katlanık şekilde tutularak büzüşme olayının bir başka uzuvla yapılabileceğinin en önemli göstergesidir. *

severek ayrılanlar

fanı olduğum müzik grubunun en dehşet şarkılarından biridir. eğer duygu selinde iseniz uzaklara dalıp gitmeniz muhtemeldir. yanınızda mutlaka içinizi dökebileceğiniz, sizi anlayabilecek birinin olması gerekir.

allen iverson

sokak basketbolunu salona taşıyan kişidir kendisi
adına americanya da besteler yapılmıştır

sokak çocuğu, vicdansız zenci
o ne biçim harteketti *

evrene olumlu sinyaller göndermek

ozon tabakasını delmekte bi nevi evrene sinyal göndermektir *


-abiii ozonda kocaman bi delik açacak kadar büyük hissediyorum kutumdakini *

aşk olayını hiç açmasak

açılması rögar kapağıyla orantılı olay. ikisindede bi b.kun içine düşme ihtimalin var.
gördün üstünden atladın kurtuldun. yooook gördün üstünde durdun işte o zaman dibine kadar battın * seçim mevzusu bi yerde *

efendi gibi öpesi gelmek

-'tutmayın abi öpücem' muahh muahh diyerek efendi gibi öpülür.

-'öpücem öpücem dedim sana'. derseniz eğer zorbaca yapmış olursunuz.
sonucu tripten ziyade tokat yemeye kadar gidebilir.

dipnot: tecrübe etmedim bilmiyorum *

çok güzel geç kalmak

kendini sıkıştırma ve adrenalin dolu dakikalar geçirme anları.
işin durum ve önemine göre dozları yüksek ve az riskli olarak adlandırılabilir.
ama her zaman bi çıkıs yolu vardır.
eğer istanbulda yaşıyorsanız -'trafik vardı' en çok kullanılan yoldur. o yüzden o yolda trafik olur. karşı tarafın canını sıkmakla beraber suratında -'hadi yemiş bulunduk' ifadesi belirginleşir.

kız

türleri mevcut olmakla beraber en kabullenilesi türü dırdır yapmayı bilmeyenidir.
tabi bu türler nadiren rastlanan türlerdir. hendekten atlamayı öğrenen ve bilen deve türleri daha çoğunluktadır dünyada *

at gibi hatun

uykusuzluktan 'at'ı ay diye okudum da, hatunu neden doğru okudum diye düşündüğümdür...üstelik at gibi hatun tabirinide çok kullanırken *

demekki erkekler için hatun hatundur sadece sınıflandırılır..
ay
at
ay-gır
hükümet * vs....

tabu geyikleri

kelime: şamdan

-suriyenin başkenti?
-şam..
-heh biz ordan istanbula geldik.bir nerden gelmiş olduk.
-ordan...
-iptal abi. çıkarın beni bunun takımından...

futbolcu

argo olarak 'topçu' denilirse farklı manaları olabilecek tehlikeli işçi emekçileri

kadının erkeğin göğsüne başını koyduğu an

'kıllı yastıkta accik yatem laaa' denmeye getirilmiyosa eğer çok romantiktir ağğbi.

sütyen

kendi statüsünde numaralandırılırak ve 90 diye tabir edilerek en ideal yere kondurulan, bazen kopçanın açılması amaçlı yardım istenilen, ayrıca çatalla uç kısmı birleştiren çok amaçlı saklama kabı *

(bkz: sütyenbank)

ismail yk'nın eurovision'a katılması

el-alemin uzaya gittiği döneme denk geldiği zamandır *
  • /
  • 2
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 39

beşiktaş

henüz kelimeler literatüründe tam olarak bunu açıklayabilcek bir kelime bulunmamamktadır !
nası anlatmak gerek sorusunu sorup cevap veremedikleri için tüm dil sözlükleri kafayı yemişlerdir

tabu geyikleri

kelime: şamdan

-suriyenin başkenti?
-şam..
-heh biz ordan istanbula geldik.bir nerden gelmiş olduk.
-ordan...
-iptal abi. çıkarın beni bunun takımından...
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.